„Przyjaciółka z Kalifornii”

Przyjaciółka z Kalifornii

Suszoną śliwkę jako formę przekąski zna chyba każdy z Nas. Jednak nie do końca wiemy jak wiele walorów zdrowotnych, jakościowych i kulinarnie różnorodnych ona w sobie kryje. Jest ona między innymi bogatym źródłem błonnika, potasu, witaminy K, witaminy B6 i co ważne nie zawiera dodatkowego cukru. Może być stosowana nie tylko jako składnik owocowo-orzechowej mieszanki, zabranej ze sobą do pracy czy szkoły, ale również komponuje się doskonale w połączeniu z mięsem czy rybą. Co ciekawe w formie puree może także zastąpić i tym samym zmniejszyć ilość dodanego cukru czy tłuszczu w danej potrawie.

W celu przybliżenia tych i innych właściwości jakie kryje w sobie śliwka suszona ruszyła kampania pod tytułem „Przyjaciółka z Kalifornii”.

15 października w Warszawie odbyło się śniadanie prasowe w restauracji „Żurawina” z udziałem przedstawicieli California Prune Board (firmy reprezentującej całą branżę suszonych śliwek w Kalifornii), którzy zainicjowali kampanię. Nas również tam nie zabrakło. W tajniki wkomponowania suszonej śliwki w codzienne menu wprowadzała Magdalena Czyrynda-Koleda – dietetyk z DIETOSFERY, zaś o kulinarnym wykorzystaniu wspomnianego owocu opowiadała Pani Marieta Marecka, będąca jednocześnie prowadzącą całej imprezy.

Na „śniadaniu prasowym” nie koniec. Kampania informacyjna „Przyjaciółka z Kalifornii” obejmie jeszcze szereg inicjatyw adresowanych do konsumentów, partnerów biznesowych i mediów, takich jak publikacje badań, spotkania informacyjne oraz warsztaty kulinarne.

 

Na zdjeciu: od lewej Marieta Marecka i Magdalena Czyrynda-Koleda